Op mijn account staan wel de nummers van de oude en nieuwe kaart, maar bij OV kaart staat nog het oude nummer..
Bij het koppelen van een nieuwe kaart lukt dit niet.
Hoe moet ik die kaart koppelen?
Beste antwoord door Lorena NS
Hoi Corendiny en welkom bij de NS Community!
Als ik je goed begrijp, is de nieuwe OV-chipkaart al wel gekoppeld in je Mijn NS-account. Je kunt eventueel de oude OV-chipkaart hieruit verwijderen als je dat wil. Bedoel je dat het koppelen van de nieuwe OV-chipkaart niet lukt in jouw account op de website van de OV-chipkaart? Als dat het geval is, kun je contact opnemen met de klantenservice van de OV-chipkaart via 0900-0980.
Als ik je goed begrijp, is de nieuwe OV-chipkaart al wel gekoppeld in je Mijn NS-account. Je kunt eventueel de oude OV-chipkaart hieruit verwijderen als je dat wil. Bedoel je dat het koppelen van de nieuwe OV-chipkaart niet lukt in jouw account op de website van de OV-chipkaart? Als dat het geval is, kun je contact opnemen met de klantenservice van de OV-chipkaart via 0900-0980.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.