Skip to main content
Antwoord

koppelen ov chipkaart aan account geeft melding al gekoppeld

  • May 5, 2022
  • 2 reacties
  • 966 Bekeken

  • Op het juiste spoor

Vanmiddag in een kaart automaat een nieuwe OV chipkaart gekocht. Eenmaal thuis wil ik deze toevoegen aan mijn account/ NS app maar krijg de melding dat deze kaart al bestaat in mijn NS. Vind helaas niets in mijn app. 

Hoe kan ik mijn kaart toch koppelen?

Beste antwoord door Robert B

Welkom bij de NS Community!

Een anonieme kaart (uit een automaat) zou je volgens mij gewoon moeten kunnen koppelen aan Mijn NS (voor Reishistorie, maar dan alleen die met NS treinen). Dat heb je blijkbaar al gedaan.

Na het koppelen via Mijn NS (website) zou de app hem ook moeten tonen. Ik vermoed dat je in de NS app dan even moet uitloggen en opnieuw inloggen.

Tik in de NS app op Meer - Mijn NS en dan het poppetje rechtsboven…

Ja, mijn tussenvoegsels ontbreken daar nog steeds 😅

 

2 reacties

Robert B
Forum|alt.badge.img+4
  • Antwoord
  • May 5, 2022

Welkom bij de NS Community!

Een anonieme kaart (uit een automaat) zou je volgens mij gewoon moeten kunnen koppelen aan Mijn NS (voor Reishistorie, maar dan alleen die met NS treinen). Dat heb je blijkbaar al gedaan.

Na het koppelen via Mijn NS (website) zou de app hem ook moeten tonen. Ik vermoed dat je in de NS app dan even moet uitloggen en opnieuw inloggen.

Tik in de NS app op Meer - Mijn NS en dan het poppetje rechtsboven…

Ja, mijn tussenvoegsels ontbreken daar nog steeds 😅

 


Erryt NS
Moderator
  • Moderator
  • May 5, 2022

Hallo Mbmb en welkom bij de NS Community,

 

Kan je wat met het antwoord van Robert? Ik kan in ieder geval niet verklaren dat je de melding krijgt dat de kaart al bestaat in mijn NS. Ik heb deze melding ook nog nooit eerder gezien. Zou je een printscreen van deze melding hier willen plaatsen?