- Ik heb een OV chipkaart zakelijk met het nummer …….. Ik krijg een foutmelding als ik die wil toevoegen aan Mijn NS.
- verder heb ik een OV fiets abonnement dat gekoppeld is aan een oude OV chipkaart die ik niet meer heb. Hoe kan ik die omzetten?
Bladzijde 1 / 1
Hallo Pennywilde en welkom bij de NS Community,
Voor het eerste probleem kan je het beste contact opnemen met mijn collega's van NS Zakelijk (030 300 11 11). Deze zijn ook via Twitter en Facebook te bereiken.
Het OV-fiets abonnement kan je door onze reguliere klantenservice laten beëindigen.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.