Hoi!
Ik had een fysiek papierenkaartje van Amersfoort Centraal naar Amsterdam Amstel. In Amstel checkte ik per ongeluk uit met mijn persoonlijke OV chipkaart, daar werd 10 euro van afgeschreven.
Ik heb een claim ingediend, maar ik heb Amersfroot - Amstel als traject ingevuld. Dat klopt niet, want ik had (denk ik) Amstel - Amstel moeten invullen. Ik krijg dus 0,60 euro terug, ipv 10 euro.
Kunt u me helpen om deze claim te corrigeren?
Dank!
P.
Antwoord
Met verkeerde kaart uitgecheckt, claim daarna verkeerd ingevuld
Beste antwoord door danhub
Als de claim eenmaal via Mijn NS in is gediend, dan is de optie voor een correctie er niet en gaat een correctie van die claim inderdaad via de klantenservice.
Succes ermee! (Hopelijk lukt het nu wel.)
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.