Rond 25 augustus heb ik een kaart besteld. Tot op de dag van vandaag heb ik geen kaart en op maandag (5 september) heb ik die nodig voor school.
Antwoord
Mijn chipkaart
Beste antwoord door Momo
Zo ongeveer ieder jaar in september is het druk bij OV-chipkaart.nl met aanvragen voor een nieuwe OV-chipkaart en komen kaarten later in de bus dan binnen de week die aangegeven is. Als je de kaart icm met een NS abonnement hebt besteld, neem contact op met de NS klantenservice voor mogelijkheden om wel met de voordelen van je abonnement te reizen. Heb je alleen een OV-chipkaart besteld omdat je bv je studentenreisproduct daar op wilt zetten, neem dan contact op met OV-chipkaart.nl
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.