Rond 25 augustus heb ik een kaart besteld. Tot op de dag van vandaag heb ik geen kaart en op maandag (5 september) heb ik die nodig voor school.
Zo ongeveer ieder jaar in september is het druk bij OV-chipkaart.nl met aanvragen voor een nieuwe OV-chipkaart en komen kaarten later in de bus dan binnen de week die aangegeven is. Als je de kaart icm met een NS abonnement hebt besteld, neem contact op met de NS klantenservice voor mogelijkheden om wel met de voordelen van je abonnement te reizen. Heb je alleen een OV-chipkaart besteld omdat je bv je studentenreisproduct daar op wilt zetten, neem dan contact op met OV-chipkaart.nl
Hallo Zuzanna.2008 en welkom bij de NS Community,
Hopelijk ontvang je de kaart nog op tijd. Indien dat niet het geval is wil ik je het advies geven om contact op te nemen met onze klantenservice. Daar kunnen mijn collega's je verder helpen zodat je niet meer hoeft te betalen dan nodig is met het abonnement wat je hebt.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.