Skip to main content
Antwoord

mijn dochter OV chipkaart

  • November 27, 2023
  • 1 reactie
  • 41 Bekeken

  • Op het juiste spoor

Ik heb op 15 november een ov-chipkaart gebesteld voor mijn dochter maar vandaag is op 27 november en kaart is nog niet gekomen.Wat kan ik doen? 

Beste antwoord door Thom

Direct Klantenservice bellen, het had er al moeten zijn: 030 7515155. Wij kunnen niet bij uw data en hier op dit forum dus niets voor u betekenen. Ik ga er van uit dat u voor dochterlief een abonnement bij NS heeft besteld, zo niet, dan moet u contact opnemen met ov-chipcard.

1 reactie

Thom
Forum|alt.badge.img+5
  • Super user
  • Antwoord
  • November 27, 2023

Direct Klantenservice bellen, het had er al moeten zijn: 030 7515155. Wij kunnen niet bij uw data en hier op dit forum dus niets voor u betekenen. Ik ga er van uit dat u voor dochterlief een abonnement bij NS heeft besteld, zo niet, dan moet u contact opnemen met ov-chipcard.