Ik heb net mijn OV chipkaart gebruiken met de trein
en dan wilde ik 2 minuten laten een tram pakken, maar toen ik wilde in klokken zei het dat mijn kaart is geblokkeerd?
Waarom is dit?
Kunt je het voor me fixen?
kaartnumme
Ik heb net mijn OV chipkaart gebruiken met de trein
en dan wilde ik 2 minuten laten een tram pakken, maar toen ik wilde in klokken zei het dat mijn kaart is geblokkeerd?
Waarom is dit?
Kunt je het voor me fixen?
kaartnumme
Beste antwoord door Robert B
Welkom bij de NS Community!
Als je kaart geblokkeerd is komt dat meestal door:
Voor dat eerste kan je bij een servicebalie van een vervoerder terecht (op het station), voor dat tweede neem contact op met de klantenservice van OV-chipkaart (0900 0980, ma-vr 7:00-21:30 en za-zo 10:00-16:00)
Het kan ook met een betalingsachterstand voor een NS (Flex) abonnement te maken hebben, maar dan zou je al een incassobureau achter je aan hebben gekregen.
Of je kaart is verlopen, zie de einddatum op de kaart.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.