mijn kaart is niet aangekomen | NS Community
beantwoord

mijn kaart is niet aangekomen

  • 17 October 2022
  • 2 reacties
  • 49 Bekeken

hallo ik heb een kaart aangevraagd voor mijn dochter van mijn account.hoewel de kaartkosten en de maandelijkse kosten werden betaald kwam de kaart niet. ik wil dat de kaart onmiddellijk arriveert of dat ik deze terugbetaal en annuleer.

icon

Beste antwoord door Stijn NS 17 October 2022, 21:42

Bekijk origineel

2 reacties

Goedenavond Yilmazs en welkom bij de NS Community.

Het spijt me om te lezen dat je deze OV-chipkaart nog niet hebt ontvangen. De NS Community is in eerste instantie een platform waar reizigers elkaar kunnen helpen. Zij kunnen niet bij jouw gegevens dus je met deze vraag ook niet helpen.

Je kunt hiervoor contact op nemen met onze Klantenservice. Deze is telefonisch bereikbaar, via Social Media en chat. Op deze pagina kun je daar de contactdetails van vinden.

Reputatie 7
Badge +3

Als het abonnement intussen al is ingegaan en uw dochter geen gebruik kan maken van de korting of vrij reizen, kan de klantenservice zorgen voor couponcodes waarmee zij wel met de korting kan reizen of een eventueel al aangeschaft los vervoerbewijs terugbetalen. 

Reageer