beantwoord

Misgelopen korting Dalvoordeel

  • 31 August 2023
  • 1 reactie
  • 76 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 0 reacties

Kan ik mijn misgelopen Dal-voordeel korting met terugwerkende kracht terugvragen?

03-07-2023 heb ik in Mijn-NS een Dal-voordeel abonnement gekocht.

De kosten hiervoor zijn direct afgeschreven.

Omdat ik géén facturen zag in mijn account ben ik een dag bezig geweest met NS te bellen en chatten.

Tevergeefs ze willen me niet te gemoed komen omdat nu blijkt dat ik de bestelling had moeten ophalen met mijn OV-chip kaart bij de automaat. 
Omdat ik het product in Mijn-NS netjes zag staan en het bedrag was afgeschreven was het voor mij niet duidelijk dat ik het even goed bij de automaat moest ophalen.

Nu heb ik twee maanden abonnement betaald en heb voor al mijn reizen de volle 100% betaald.

Kan iemand mij adviseren waar ik met dit probleem terecht kan?

Gr. Anita

icon

Beste antwoord door Stijn NS 31 August 2023, 13:10

Bekijk origineel

1 reactie

Goedemiddag Acem en welkom bij de NS Community.

De Community zal je hier niet mee kunnen helpen. Dit is iets wat je met onze Klantenservice moet bespreken, maar naar ik begrijp heb je dat al gedaan en heb je dus een antwoord. Iets anders kan ik er helaas niet van maken.

Het is overigens correct dat een nieuw besteld abonnement eerst geactiveerd moet worden bij een kaartautomaat voordat het gebruikt kan worden. Dit staat ook uitgelegd in de e-mails die verstuurd worden nadat je de bestelling hebt geplaatst.

Reageer