Skip to main content

Hi,
I ordered for an OV-chipkart and I ordered it with NS flex subsciption.
The money got deducted but I didnt get an information on when I will be getting my OVchipkart.
It was mentioned one week when I billed. But after the payment im not able to track that anywhere

Welcome to the NS Community!

When ordering an ov-chipcard, the production of the card is handled by Translink/OV-chipkaart, contact details here.

The delivery is by PostNL, as standard mail so no track & trace.


Hallo, ik heb een nieuwe persoonlijke ov kaart aangevraagd in combinatie met een flex abonnement. Maar tot op heden nog geen ov kaart ontvangen, terwijl mijn abonnement al wel is ingegaan 


Hallo, ik heb een nieuwe persoonlijke ov kaart aangevraagd in combinatie met een flex abonnement. Maar tot op heden nog geen ov kaart ontvangen, terwijl mijn abonnement al wel is ingegaan 

Je kunt het beste telefonisch, via X, Facebook of chat contact opnemen met NS klantenservice. Vraag ook naar tijdelijk reisrecht/vouchers ivm abonnement.


 

Ik heb 6 dagen geleden een gele kaart met persoonlijke foto aangevraagd en het abonnement betaald, maar ik heb de kaart niet ontvangen


Hallo H.fares en welkom bij de NS Community,

 

Dat is spijtig zeg. Je kan het beste contact opnemen met de klantenservice van de OV-chipkaart. Hun telefoonnummer is 0900 - 0980. Wanneer zou je abonnement ingaan?


1 maand en twee weken geleden moest ik mijn nieuwe pasfoto vervangen voor me nieuwe ov chipkaart. Maar die heb ik nog steeds niet ontvangen. De vervaldatum van me oude ov chipkaart is in november.

Wanneer ontvang ik mijn nieuwe ov chipkaart?


1 maand en twee weken geleden moest ik mijn nieuwe pasfoto vervangen voor me nieuwe ov chipkaart. Maar die heb ik nog steeds niet ontvangen. De vervaldatum van me oude ov chipkaart is in november.

Wanneer ontvang ik mijn nieuwe ov chipkaart?

Daar weten wij helaas net zo weinig van als U.

 

Het beste is om contant op te nemen met de klantenservice van OV chipkaart zoals Erryt NS ook al aangaf, het nummer daarvan is 0900-0980.


De kaartvernieuwing wordt (als het goed is) 6 weken voor de einddatum in gang gezet, dit kan je controleren met een Mijn OV-chip account. De kaart zelf ontvang je dan zo’n 4-5 weken voor de einddatum.

Heb je 2 weken voor de einddatum nog geen nieuwe kaart (en staat er in Mijn OV-chip niets over ‘wordt vernieuwd’ dan zul je de kaart zelf moeten vernieuwen. De kosten (€ 7,50) kan je terugvragen bij NS.


Reageer