Skip to main content

Goedenavond,

ik ben gister van Amsterdam centraal naar Heerenveen gereisd met de trein. Doe ik aankwam kon ik niet door de poortjes omdat ik een te laag saldo had. Nu heb ik bij zo’n oplaadpaal op het station geprobeerd om mijn saldo te verhogen om wel door de poortjes te komen, alleen het apparaat deed het tot 3 keer toe niet… toen heb ik op de informatie zuil gedrukt, alleen kreeg ik na lang wachten geen gehoor… ik wist niet zo goed wat ik moest doen.. want ik kon zo dus niet naar huis.. toen heb ik toch besloten ondanks dat het echt niet mag, om achter iemand aan te gaan.. ik zou graag mijn saldo/rit willen betalen.. wat kan ik nu doen?

Ik hoor het heel graag!

Controleer eerst bij uw bank hoeveel die mislukte oplaadpogingen u gekost hebben.

Hoe verliepen die pogingen precies?

En welke soort kaart probeerde u op te laden?

Gaat dit om het uitchecken? als het goed is heb je dan een instaptarief van 20 euro betaald.

Deze kun je hier https://www.uitcheckgemist.nl/ corrigeren. 

Was de reis die je gemaakt had goedkoper dan krijg je het resterende bedrag terug, dat is in jouw geval niet het geval (€27,50) en dus heb je in dit geval geluk.

Corrigeren hoeft dus niet en je zult het bedrag ook niet terug krijgen of extra moeten betalen.

Gaat dit om het uitchecken? als het goed is heb je dan een correctietarief van 20 euro betaald.

In dit geval een instaptarief van 20 euro (of 10 bij een abonnement). Correctietarief krijg je alleen bij Flex.

Gaat dit om het uitchecken? als het goed is heb je dan een correctietarief van 20 euro betaald.

In dit geval een instaptarief van 20 euro (of 10 bij een abonnement). Correctietarief krijg je alleen bij Flex.

Ook goed, voor mij is het allemaal 1 pot nat 😁.

Reageer