Moderator edit: Persoonlijke gegevens verwijderd.
Voor context: het screenshot toonde een check in en uit op hetzelfde station.
Beste antwoord door Tochjo
Bekijk origineelModerator edit: Persoonlijke gegevens verwijderd.
Voor context: het screenshot toonde een check in en uit op hetzelfde station.
Beste antwoord door Tochjo
Bekijk origineelZoals u gemerkt hebt, wordt het instaptarief ingehouden als u op hetzelfde station uitcheckt als waar u bent ingecheckt en er minimaal een uur is verstreken. NS neemt dan aan dat u in die tijd wel een reis gemaakt zult hebben, maar omdat niet kan worden vastgesteld waarheen, wordt dit standaard tarief in rekening gebracht.
Om dit te laten corrigeren, kunt u het beste rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice. Dat kan telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op X (voorheen Twitter) of Facebook.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.