beantwoord

niet gereisd wel betaald

  • 12 September 2023
  • 1 reactie
  • 47 Bekeken

Moderator edit: Persoonlijke gegevens verwijderd.
Voor context: het screenshot toonde een check in en uit op hetzelfde station.

icon

Beste antwoord door Tochjo 12 September 2023, 18:51

Bekijk origineel

1 reactie

Badge +3

Zoals u gemerkt hebt, wordt het instaptarief ingehouden als u op hetzelfde station uitcheckt als waar u bent ingecheckt en er minimaal een uur is verstreken. NS neemt dan aan dat u in die tijd wel een reis gemaakt zult hebben, maar omdat niet kan worden vastgesteld waarheen, wordt dit standaard tarief in rekening gebracht.

Om dit te laten corrigeren, kunt u het beste rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice. Dat kan telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op X (voorheen Twitter) of Facebook.

Reageer