Skip to main content

nieuwe ov chip kaart verstuurd naar oud adres. Heb gecheckt en gezien dat ik keurig mijn nieuwe adres (al 7 jaar) al tijden geleden heb doorgegeven. Willen jullie dit aub zorgvuldig controleren. Nu was de bewoner van mijn oude adres zo vriendelijk om de brief met de nieuwe OV chip kaart in de bus te doen van mijn al 7 jaar nieuwe adres!

EAMI Sevens Heemstede

Wij kunnen op deze reizigers-helpen-reizigerscommunity niet bij klantgegevens. Je zult hiervoor telefonisch, via Twitter, Facebook of chat contact op moeten nemen met NS klantenservice.

Door wie is de kaart gestuurd, NS of OV-chipkaart? Was dit vanwege kaartvernieuwing?


Op de brief zelf stond  OV chip kaart. Het adres op de envelop was alleen Postbus 365, 3800 AJ Amersfoort, verder niks.

Ja dat was vanwege kaart vernieuwing

Ik bel ze graag, alleen waar staat in hemelsnaam dat tel nummer..

En ik ben gestopt met al die Twitter etc ongein en hoe kom ik op n andere manier in contact NS klantenservice. Heb me suf gezocht en niet gevonden, dus dan maar via deze chat manier

 


Je kunt ons telefonisch bereiken op telefoonnummer 030 - 751 51 55. Ik sluit me verder aan bij hetgeen MoDe heeft gezegd.


Dank voor t tel. nummer, daar kan ik wat mee!


OV-chipkaart (in Amersfoort) heeft geen Twitter meer maar is telefonisch bereikbaar via 0900 0980 (ma-vr 7:00-21:30 en za-zo 10:00-16:00).

Bellen met 030 751 5155 en dan optie 3 kan ook op die tijden (als je 0900 nummers geblokkeerd hebt).


Nou helemaal aardig dat je dit post, dank je wel! Ik ga ‘ns ( ns 🙂 bellen en kijk wel hoe ver ik kom!


Geregeld, ‘t blijkt dat de organisatie OV chipkaart de gegevens van NS niet door krijgt. Dus als je bij NS je nieuwe adres doorgeeft, komt dat niet terecht bij OV chipkaart…..just wonder…….

je kunt wel alles doorgeven via www.ov-chipkaart.nl  hé hé…..zou goed zijn als NS dat ook ergens op de site vermeldt. We reizen met NS toch alleen via de OV chipkaart (ja ik weet t nu kan t ook weer anders...:)

 


Interessant. Ik had onlangs mijn adres in Mijn NS gewijzigd om mijn NS-abonnement te kunnen wijzigen, aangezien Mijn NS niet meer kan omgaan met buitenlandse adressen. In Mijn OV-chip staat inderdaad nog steeds mijn correcte adres.

Betekent dat dan dat mijn nieuwe OV-chipkaart nog steeds automatisch via OV-chipkaart naar het goede adres gaat? De test volgt dit najaar...


Interessant. Ik had onlangs mijn adres in Mijn NS gewijzigd om mijn NS-abonnement te kunnen wijzigen, aangezien Mijn NS niet meer kan omgaan met buitenlandse adressen. In Mijn OV-chip staat inderdaad nog steeds mijn correcte adres.

Betekent dat dan dat mijn nieuwe OV-chipkaart nog steeds automatisch via OV-chipkaart naar het goede adres gaat? De test volgt dit najaar...

Goede test, met name als je een kaartvernieuwing via NS doet (verzoek om pasfoto) en je daadwerkelijk via NS een nieuwe kaart krijgt...


Goedenavond, leg uit hoe u een bankkaart kunt wijzigen in een andere, nieuwe


Ik wil een nieuwe bankkaart koppelen


Via Mijn NS kan je je IBAN wijzigen door te kiezen gegevens en voorkeuren en dan aan de rechterkant bankgegevens wijzigen.


Via Mijn NS kan je je IBAN wijzigen door te kiezen gegevens en voorkeuren en dan aan de rechterkant bankgegevens wijzigen.

Nee, bij gegevens en voorkeuren in Mijn NS staat geen rekeningnummer.

Je kunt per abonnement het IBAN wijzigen door met iDeal 1 cent over te maken vanaf het nieuwe rekeningnummer.

Als je een bankpas wilt koppelen om je OVpay reishistorie in te zien moet er eerst reis mee gemaakt zijn, maar als je een NS abonnement hebt kan je helemaal geen bankpas toevoegen. 

 


Reageer