nieuwe ov kaart

  • 11 July 2023
  • 3 reacties
  • 66 Bekeken

Dag, Mijn ov-chipkaart is verlopen en ik kan nergens vinden op de site waar ik een nieuwe kaart kan aanvragen. Ook stond er nog saldo op mijn oude kaart. Kan ik daar nog gebruik van maken? 

 

Groetjes Lena


3 reacties

Reputatie 7
Badge

U heeft ook geen bericht gekregen om te verlengen? Normaal gesproken zou u die moeten krijgen. Al schijnt het daar wel eens mis te gaan.

Nee, niks ontvangen

Goedemiddag Lenalenalena en welkom bij de NS Community!

Je kunt via de website van de OV-chipkaart een kaartvernieuwing aanvragen. Onder “Hoe vernieuw ik mijn persoonlijke OV-chipkaart?” op deze pagina vind je daar meer informatie over. Je betaalt dan wel zelf € 7,50 voor de nieuwe kaart.

Als je een NS abonnement hebt dan hoor je de kaart echter kosteloos te krijgen. Neem in dat geval even contact op met onze Klantenservice, dan kun je die kosten terugkrijgen. Mocht je willen gaan reizen en geen gebruik kunnen maken van je korting doordat de kaart is verlopen kunnen mijn collega's je ook eventueel voorzien van een tijdelijk reisrecht. Je kunt hen telefonisch, via chat of Social Media bereiken. Alle contactopties vind je op deze pagina.

Reageer