Ik heb een nieuwe ov kaart aangevraagd omdat de huidige op 8-10 vervalt
Na 5 werkdagen heb ik nog niks ontvangen
Hoe krijg ik deze in mijn bezit?
Met vriendelijke groet
Louise Schutte
Ik heb een nieuwe ov kaart aangevraagd omdat de huidige op 8-10 vervalt
Na 5 werkdagen heb ik nog niks ontvangen
Hoe krijg ik deze in mijn bezit?
Met vriendelijke groet
Louise Schutte
De afgelopen weken komt het vaak voor dat de levering langer duurt dan een week. Omdat er nog enige tijd is totdat uw huidige kaart verloopt, zou ik aanraden nog een week te wachten. Als u dan nog geen vervangende kaart hebt, dan kunt u contact opnemen met de klantenservice OV-chipkaart (0900-0980) om te informeren hoe het ermee staat. Mocht er iets misgegaan zijn, dan is er nog voldoende tijd om dit op te lossen voordat uw kaart verloopt.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.