Hallo, ik heb Dal Voordeel. Dus een NS abonnement. Begin juli heeft ns verzocht om een digitale pasfoto. Die heb ik dezelfde dag ingediend, ontvangstbevestiging ontvangen, ns zou een nieuwe kaart met reisproduct regelen. In de mail van ns met het verzoek om pasfoto stond dat als ik de pasfoto niet tijdig aanlever, ik van klantenservice of chipkaart een verzoek zou ontvangen om een foto en aanvraag nw kaart. Ik ging er dus vanuit dat ns zou zorgen voor een nieuwe ov kaart. Tot mijn verbazing ontvang ik vandaag echter toch een mail van klantenservice ov kaart om een nieuwe ov kaart aan te vragen. Graag verneem ik of ns zoals toegezegd daadwerkelijk een nieuwe ov kaart in orde maakt en ik de mail van klantenservice ov kaart dus als niet verzonden kan beschouwen.
Antwoord
Nieuwe ov kaart met ns reisproduct
Beste antwoord door Momo
Als je nu een mail ontvangt van OV-chpkaart.nl dan kun je er eigenljk al vanuit gaan dat het niet goed gegaan, waarschijnlijk iets mis tussen NS en Translink. Dat gaat wel vaker mis, zoals ook omschreven in onderstaand ouder topic.
Klantenservice van NS kan dat voor je checken. Ook zou je kunnen kijken wat de status van je kaart in je account bij OV-chipkaart.nl, staat daar dat de kaart bijna verlopen is, dan hebben ze geen verzoek voor kaartvernieuwing van NS gekregen.
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.