nota | NS Community
beantwoord

nota

  • 11 November 2021
  • 4 reacties
  • 76 Bekeken

Goede morgen ,

Ik heb een nota ontvangen van 86 Euro. deze is niet terecht .

Ik heb mijn OV kaart vorig jaar november 2020 opgestuurd voor beeindiging.

na die tijd heb geen gebruik gemaakt van de NS.

mijn OV chip kaart nummer was ****.

mijn klant nummer was ****

mijn naam is ****

Ik hoop dat U de rekening z.s.m kunt vergoeden

 

 

Persoonlijk informatie verwijderd door Moderator

 

icon

Beste antwoord door Tochjo 11 November 2021, 12:10

Bekijk origineel

4 reacties

Graag het verzoek bovenstaand bericht te bekijken voor vergoeding

Badge +3

Het beëindigen van de OV-chipkaart beëindigt niet het abonnement dat erop staat.

U kunt het beste even rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice om te bespreken wat nu het beste kan gebeuren. Dat kan telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.

Reputatie 7
Badge +3

De kosten van €86 lijken voor dal voordeel + Keuzedagen te zijn. Zijn deze abonnementen opgezegd via NS klantenservice en via een kaartautomaat van de kaart verwijderd voor deze opgestuurd werd?

Naar wie is de kaart opgestuurd en waarom?

Badge +3

Ik denk naar de klantenservice OV-chipkaart omdat er in coronatijd niet meer gereisd werd.

Reageer