Ik heb een nota ontvangen van 86 Euro. deze is niet terecht .
Ik heb mijn OV kaart vorig jaar november 2020 opgestuurd voor beeindiging.
na die tijd heb geen gebruik gemaakt van de NS.
mijn OV chip kaart nummer was ****.
mijn klant nummer was ****
mijn naam is ****
Ik hoop dat U de rekening z.s.m kunt vergoeden
Persoonlijk informatie verwijderd door Moderator
Beste antwoord door Tochjo
Het beëindigen van de OV-chipkaart beëindigt niet het abonnement dat erop staat.
U kunt het beste even rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice om te bespreken wat nu het beste kan gebeuren. Dat kan telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.
Het beëindigen van de OV-chipkaart beëindigt niet het abonnement dat erop staat.
U kunt het beste even rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice om te bespreken wat nu het beste kan gebeuren. Dat kan telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.
De kosten van €86 lijken voor dal voordeel + Keuzedagen te zijn. Zijn deze abonnementen opgezegd via NS klantenservice en via een kaartautomaat van de kaart verwijderd voor deze opgestuurd werd?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.