beantwoord

ns app

  • 16 August 2023
  • 3 reacties
  • 55 Bekeken

Wie kan mij vertellen waarom in de app bij meer…..hoe was je reis…….onder ‘incheckgegevens delen’ ik steeds te lezen krijg (in rood) dat de combinatie van vervaldatum en het 16-cijferige nummer van mijn OVchipkaart onbekend is en ik die dus NIET kan delen?

Uiteraard is die combinatie wél goed en heb ik dit meermaals opnieuw ingevuld.

icon

Beste antwoord door Lorena NS 17 August 2023, 10:20

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +2

Hey Mees kees

Ik kan dan helaas niet verklaren waarom je deze melding blijft krijgen. Heb je in jouw Mijn NS-account ook deze kaart (zonder problemen) gekoppeld? Mocht het verwijderen en opnieuw installeren van de app ook niet werken, wil ik je vragen om een print screen te sturen naar onze klantenservice via X (voorheen Twitter) of Facebook. Dan kan onze IT-afdeling hiermee aan de slag.

Beste Lorena, het antwoord heb ik zelf ‘ontdekt’: als je in de app bent, moet je nog eens apart inloggen. Ik dacht altijd dat de app zo erg met deze telefoon was gekoppeld, dat ik al ingelogd was door de telefoon te ontgrendelen. Helemaal mis dus. En eenmaal ingelogd, is er geen probleem, want dan kent de app de kaart etc. Beetje digibeterig dus, maar opgelost. Dank voor meedenken! Groet, Kees

Fijn dat je het probleem hebt opgelost. Ik moet eerlijk zeggen dat ik dat zelf ook niet wist. Bedankt voor het delen hiervan!

Reageer