Hier hetzelfde! 20ste aangevraagd, abonnement 27ste ingegaan en nog steeds geen OV-chipkaart … Het abonnement zou in moeten gaan zodra chipkaart in mijnNS wordt geactiveerd/gekoppeld aan Flex abonnement!
Neem telefonisch, via Twitter, facebook of chat contact op met NS klantenservice. Maak dan ook afspraken over hoe de reizen binnen het abonnement tot de kaart ontvangen is gecompenseerd worden. Wij kunnen op de reizigers-helpen-reizigerscommunity niet bij klantgegevens.
Dit forum wemelt van precies dezelfde berichten al sinds sept. kan aan OV-sjip liggen, kan aan PTT/post liggen, ach wat maakt het uit. Als je even wat gescrold en gelezen had, dan was het al overbodig geweest dit opnw te posten en maar af te wachten.
En hoe weten we dat veel meer mensen dit zelfde issue hebben? Juist, omdat ze dit hier te gepost hebben. Als je, wanneer eenzelfde issue al 1 of 2 keer is gepost, het niet meer mag posten als het bij jou het geval is, kun je deze community wel opdoeken, dan kun je volstaan met een FAQ lijst. Wat op zich voor een aantal vragen misschien nog niet eens zo'n gek idee is.