ik krijg steeds een foutmelding bij het afsluiten van een flex abonnement. De ene keer wordt aangegeven dat er een technische storing is, de andere keer geeft de melding aan dat er niet betaald kan worden. Dit duurt nu al een paar dagen. Hoe en met wie kan ik contact opnemen om dit op te lossen.
Welkom bij de NS Community!
De persoonlijke ov-chipkaart heb je dus al, dus het zou moeten lukken. Een Mijn NS account zou daarbij niet nodig zijn.
Welke foutmelding krijg je eigenlijk bij het betalen?
In het uiterste geval kan het bij een servicebalie op een station.
Dit forum is geen contactadres van NS, zie daarvoor https://www.ns.nl/klantenservice/contact (bellen op een rustig tijdstip is het snelst op dit moment.
Als je kaart binnenkort verloopt (binnen enkele maanden) dan bestel het gewoon als nieuwe klant (levertijd een week).
Als de foutmelding bij betaling iets over een kredietcheck zegt, bestel het op een ander postadres (van een familielid of je werk).
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.