beantwoord

NS flex declaratie

  • 21 May 2022
  • 5 reacties
  • 286 Bekeken

Heb OV met NS flex sinds 18 mei jl, Wil de historie voor declaratie opvragen maar krijg alleen een terugreis in de historie van (18 mei) krijg geen historie van de heenreis (18 mei) en compleet overzicht  van de 19 en 20 e mei ook nog niet?

Kunnen deze gegevens later geactualiseerd worden?

 

icon

Beste antwoord door Tochjo 21 May 2022, 14:24

Bekijk origineel

5 reacties

Badge +3

Ja, bij NS Flex kan het dagen duren totdat de gegevens in de reishistorie staan. Reizen met NS zouden binnen vijf dagen zichtbaar moeten zijn, voor reizen met andere vervoerders kan het nog langer duren.

Vind het vreemd dat op dit moment alleen een terugreis van de 18e wel in mijn historie staat en de heenreis van die dag niet?`

bvd

Ik heb sinds eind juli NS Flex abonnement gepakt. Nu heb ik dit gebruikt als werk ov en kan geen declaratie maken omdat er geen bedragen bijstaan.. hoe kan ik dit alsnog declareren? Is werk en privé gebruikt

In de facturen staan de prijzen wel weergegeven. Deze kan je daarvoor gebruiken.

Badge +3

Ik heb sinds eind juli NS Flex abonnement gepakt. Nu heb ik dit gebruikt als werk ov en kan geen declaratie maken omdat er geen bedragen bijstaan.. hoe kan ik dit alsnog declareren? Is werk en privé gebruikt

In Mijn OV-chip op www.ov-chipkaart.nl staan er inderdaad geen prijzen als u met NS Flex reist. Als u een declaratieoverzicht maakt in de reishistorie op Mijn NS, dan staan daar wel de prijzen bij de reizen. Ook reizen met bus, tram en metro kunt in via Mijn NS terugvinden met prijs.

Reageer