Beste,
Onlangs ben ik afgestudeerd en daarom wil ik gebruik maken van NS Flex (eerste 12 maanden gratis). Echter kom ik niet door de aanvraag heen. Van mijn huidige OV heb ik het SRP al afgehaald. En omdat mijn OV 24-09-2022 afloopt, heb ik onlangs al een nieuwe kaart aangevraagd. Maar omdat de nieuwe kaart niet de kaart is waar het SRP op heeft gestaan, lukt de aanvraag dus niet. De website stelt dat ik een nieuwe kaart aan moet vragen. Die wil ik niet nogmaals betalen. En wanneer ik klik op ‘Of voer een ander OV-chipkaartnummer in’ dan krijg ik de foutmelding: Dit NS Flex product kan niet gecombineerd worden met het product dat al op je OV-chipkaart staat. We adviseren je om voor NS Flex een nieuwe OV-chipkaart te bestellen. (MW550) Terwijl er geen product meer op mijn kaart staat.
Kunt u mij vertellen welk kaartnummer ik waar moet invullen om NS Flex te activeren?
Ik hoor graag van u.
Met vriendelijke groeten,
Delilah Elout
Beste antwoord door Robert B
Bekijk origineel