Skip to main content

NS kaart ?

  • October 13, 2022
  • 1 reactie
  • 55 Bekeken

Kızım için istediğim kart gelmedi gelmedi

 

1 reactie

Lorena NS
Moderator
Forum|alt.badge.img+2
  • Moderator
  • October 13, 2022

Hoi Yilmazs en welkom bij de NS Community. 
We kunnen je alleen te woord staan in het Engels of Nederlands. Wat vreemd dat je de OV-chipkaart niet ontvangen hebt. Ik wil je vragen om contact op te nemen met onze klantenservice om de bestelling na te laten kijken. Als er wel een OV-chipkaart is aangemaakt, kan onze klantenservice het kaartnummer doorgeven zodat je de status van de verzending kan navragen bij de klantenservice van de OV-chipkaart. 

Hi Yilmazs and welcome to the NS Community. 
We can only help you in English or Dutch. I am sorry to read that you didn't receive the OV-chipcard yet. Please contact our costumer service to check your order. If an OV-chipcard has been created, our customer service can provide you the card number so you can check the status of sending with the customer service of the OV chip card.