ns kaart met abonnement verlopen, geen bericht nu zelf alles regelen terwijl op de site anders vermeld staat | NS Community
beantwoord

ns kaart met abonnement verlopen, geen bericht nu zelf alles regelen terwijl op de site anders vermeld staat

  • 17 August 2022
  • 3 reacties
  • 197 Bekeken

Mijn kaart verliep op 26-7-2022 van te voren had ik gelezen op ns dat ik een nieuwe kaart zou krijgen omdat ik ook een abonnement heb.

Ik heb helaas niks ontvangen en kon dit ook online niet regelen. Gebeld met NS maar geen succes, nu met OV kaart contact om een nieuwe kaart te krijgen. Dit kost 7,5 euro en moet dan weer met NS contact hebben om ov fiets en abonnement over te zetten. Erg omslachtig en onduidelijk.
Daarnaast reis ik nu met een gekocht kaartje en kan ik niet van mij dal uren korting gebruik maken.

hoe krijg ik dat terug? 

icon

Beste antwoord door Aurora NS 17 August 2022, 12:51

Bekijk origineel

3 reacties

Hoi MloesP, en welkom op de NS Community.

Wat balen dat je de nieuwe kaart niet hebt ontvangen. Dat hoort inderdaad automatisch te gebeuren als je een abonnement op de kaart hebt. 
Als je al een nieuwe kaart hebt besteld kun je nogmaals contact opnemen met de Klantenservice voor restitutie van je gemiste korting en het bedrag dat je hebt betaald voor je kaart.
Mocht de kaart nog even op zich laten wachten, dan kun je daar ook Tijdelijk Reisrecht aanvragen. Zo kun je toch gebruik maken van je abonnement.

Reputatie 7
Badge +1

Meestal is de reden voor dit, dat U inmiddels blijkbaar een ander @mail adres gebruikt? Of dat het oude-en mogelijk nog steeds correcte, niet goed bij NS staat geadministreerd-check dat meteen als je belt. EN het kan ook nog dat U alles hebt gemist omdat het in de spam is beland.

Reputatie 7
Badge +3

Dit kost 7,5 euro en moet dan weer met NS contact hebben om ov fiets en abonnement over te zetten.

Vraag niet gewoon een nieuwe kaart maar kaartvernieuwing van je verlopen kaart via je OV-chipkaart account. Op die manier wordt je abonnement op de nieuwe kaart gezet. 

 

Reageer