NS, ook op internet…………….
Op woensdagavond zie ik dat NS 160,91 euro van mijn rekening heeft afgeschreven, wat terecht was, ik was in november 24 akkoord met reizen op flex voordeel. Dit voordeel heeft me echt in 3 maanden (tussen december en februari) ongeveer 400 euro gekost. Standaard werd 28,50 euro berekend voor deze service en de gemaakte reiskosten. Dit vond ik echt te veel!
Vanaf donderdag tot vandaag 22 februari ben ik bezig om dit abonnement weer om te zetten naar reizen op saldo. Ik heb alles wat de medewerker toen adviseerde gedaan, ook naar de automaat gegaan om het abonnement te veranderen. Op internet stuitte ik steeds hetzelfde, mijn geboortedatum klopte steeds niet.
Van donderdag tot heden hebben ik contact gehad met 4x de medewerker van de klantenservice. Daarna gebeld met ov-chipkaart (0900-0980)op advies van deze medewerker en daarna met het nummer van de NS 030-7515155, dit gesprek duurde bijna 30 minuten.
De medewerker en ik kwamen tot de conclusie dat het misschien het beste was om mijn kaarten te laten vervallen en alles overnieuw aan te vragen. Het is ten slotte gratis. Dit klopt dus niet!
Wat mij erg verbaasd is dat binnen 2 uur was mijn abonnement omgezet naar NS flex voordeel. En dit abonnement terugzetten naar reizen op saldo helemaal niet lukte en tot nu toe niet gelukt is.
Ik heb nu mijn kaartnummer gecanceld en zoals het naar uitziet zal ik een nieuwe kaart moeten aanvragen en 37,50 weer moeten betalen.