Goedendag,
Dit is een reizigers-helpen-reizigerscommunity. Fijn dat je laat weten de kaart geblokkeerd te hebben, maar wij kunnen hier niets mee. De klantenservice is telefonisch, via X, Facebook en chat te bereiken.
Eventuele abonnementen zijn opgezegd?
Bedenk wel dat u uw eventuele betalingsverplichtingen gewoon moet nakomen, ook als u uw ov-chipkaarten hebt geblokkeerd. Blokkeren is strikt genomen ook niet nodig. Een blokkering is geen opzegging en ook geen wijze om niet aan uw verplichtingen te voldoen. Als u dat heeft gedaan is dat netjes opgelost.
.En inderdaad, zult u, zoals @MoDe aangeeft, een eventuele afhandeling met Klantenservice moeten bespreken, 030 7515155
Ik kan niet bellen want op dit moment ik ben in andere land
https://www.ns.nl/klantenservice/contact
Via de internetkanalen is het gratis, dus geen probleem.
Binnen de EU (plus Zwitserland en het VK) kan je gewoon bellen met +31 30 751 5155 zonder extra kosten.
Zie https://www.bellen.com/bellen-buitenland/eu-landen-per-provider
Oekraïne is geen lid van de EU ...
Ah, lees nu pas dat het om Oekraïne gaat.
Met Odido (voorheen t-mobile) en aanverwante providers zoals Ben, Hollandsnieuwe en Simyo kan het wel, maar dan moet je daar dus wel klant zijn.
Hoe dan ook, zoals @Thom al zei betekent het blokkeren van een kaart niet dat je NS abonnement ook stopt, dus neem in ieder geval contact op.