Ik heb vandaag de NS pas gevonden in de trein van: ****
Helaas kon ik niet meer de trein uit om het af te geven.
Graag contact.
Mvg Nina.
Ik heb vandaag de NS pas gevonden in de trein van: ****
Helaas kon ik niet meer de trein uit om het af te geven.
Graag contact.
Mvg Nina.
U kunt hem het beste afgeven bij de conducteur, of eventueel op een station als daar een balie is.
Goedemiddag NGB. Ik waardeer het initiatief, maar ik vrees dat het een beetje tevergeefs is.
Als NS kunnen we je hierbij niet helpen. Een OV-chipkaart wordt tegenwoordig hetzelfde behandeld als andere vorm van identificatiebewijzen zoals een rijbewijs of paspoort, wat inhoudt dat wij deze rechtstreeks moeten terugsturen naar de producent van de kaart (in dit geval de OV-Chipkaart) die de kaart zal vernietigen.
Het staat je uiteraard vrij om zelf op zoek te gaan naar de eigenaar, maar wegens privacy staan we het ook niet toe om zomaar de naam van de eigenaar hier te plaatsen.
Afgegeven op station Leiden inmiddels
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.