Afgelopen woensdag (22-6) zou ik een treinreis gaan maken en daarom dacht ik laat ik mijn NS voordeelkaart opwaarderen. Niet echt noodzakelijk aangezien ik een abonnement heb, maar alvast opwaarderen kan ook geen kwaad. De avond voor de reis, ging ik dus opwaarderen en kreeg ik de melding dat mijn kaart is verlopen. Ik keek vervolgens op de kaart en daar stond op dat de kaart geldig is t/m 19-03-2022. Nu had ik dus een probleem, want ik had nu geen kaart waarmee ik met de trein/OV kon reizen. Normaal krijg ik altijd een nieuwe kaart thuis gestuurd, maar ik heb geen nieuwe ontvangen.
Begin april is wel het abonnementsgeld afgeschreven. Het kan dus niet zo zijn dat ik geen nieuwe kaart heb ontvangen, omdat ik niet heb betaald.
Ik kon een anonieme OV-kortingskaart van iemand lenen, maar heb hierdoor wel mijn korting op mijn reis gemist. Hoe krijg ik dit bedrag terug? En waarom heb ik geen kaart ontvangen?
Beste antwoord door Momo
Bekijk origineel