Vandaag een schokkende ontdekking gedaan. NS heeft zelf, naar eigen zeggen ‘door een systeemfout’ mijn NS abonnement opgezegd. Ik ontdekte dit doordat ik naar de klantenservice ging bellen om na te vragen waar mijn nieuwe kaart blijft (omdat mijn huidige kaart nog maar geldig is tot einde van deze maand). De medewerker vertelde me vervolgens dat mijn abonnement was opgezegd, maar ze kon niet zien hoe dat was gebeurd. Bij navraag bij een collega gaf deze collega aan dat er een systeemfout was en daarom mijn abonnement blijkbaar was opgezegd. Een nieuwe kaart konden ze niet aanvragen, wel konden ze me 7,50 vergoeden zodat ik zelf een nieuwe kaart kon gaan aanvragen. Ik ben helemaal perplex dat de NS een fout maakt en dan vervolgens dat op mij als klant afschuift. Volgens de medewerker van de klantenservice kan NS niet zelf een nieuwe kaart aanvragen, maar kan ik dat alleen zelf doen. Daar geloof ik niets van en dit voelt gewoon alsof NS de makkelijkste route kiest voor henzelf en dat is de klant zelf een kaart laten aanvragen. Onbehoorlijk en schokkend. Ik ben normaal niet zo van het posten op fora, maar ben woest. Heel benieuwd naar of anderen vergelijkbare ervaringen hebben en of dit forum door iemand van NS wordt gelezen die het iets kan schelen dat NS zo met haar klanten omgaat.
Beste antwoord door Erryt NS
Bekijk origineel