Beste NS, op 28 juli nl vragen jullie mij om een foto in te sturen voor de aanvraag van een nwe OV pas die zou mij worden opgestuurd, keurig zelfde dag foto geüpload maar tot op heden niets ontvangen, nu is mijn kaar al bijna een week verlopen en moest ik net een los kaartje kopen.
graag hulp
Beste antwoord door Thom
In principe wordt u hiervoor schadeloos gesteld als u dit liefst van te voren meldt bij Klantenservice en daar een afspraak over maakt. Als u alles correct heeft gedaan dan zal het u geen geld kosten. Informeer ook even naar de stand van zaken met betrekking tot de kaart die er nog niet is. Het kan een verwijzing naar ov-chipkaart opleveren maar contact vooraf met NS kan helpen.
In principe wordt u hiervoor schadeloos gesteld als u dit liefst van te voren meldt bij Klantenservice en daar een afspraak over maakt. Als u alles correct heeft gedaan dan zal het u geen geld kosten. Informeer ook even naar de stand van zaken met betrekking tot de kaart die er nog niet is. Het kan een verwijzing naar ov-chipkaart opleveren maar contact vooraf met NS kan helpen.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.