Skip to main content
Antwoord

omzetten abonnement

  • November 9, 2022
  • 1 reactie
  • 57 Bekeken

Ik heb een nieuwe ov-chipkaart moeten aanvragen omdat de oude verlopen was en ik geen melding heb gehad voor een nieuwe. ik heb contact met jullie gehad en ik moest een nieuwe aanvragen. dit heb ik gedaan en nu moet ik mijn abonnement op de nieuwe kaart hebben. ik kom er niet uit.

Beste antwoord door Robert B

Welkom bij de NS Community!

Als je een kaartvernieuwing aangevraagd hebt dan komen je (NS) abonnementen op de nieuwe kaart te staan. Dit is dus niet het geval?

Dan neem contact op met de Klantenservice.

1 reactie

Robert B
Forum|alt.badge.img+4
  • Antwoord
  • November 9, 2022

Welkom bij de NS Community!

Als je een kaartvernieuwing aangevraagd hebt dan komen je (NS) abonnementen op de nieuwe kaart te staan. Dit is dus niet het geval?

Dan neem contact op met de Klantenservice.