Skip to main content
Antwoord

onterechte

  • February 27, 2025
  • 3 reacties
  • 114 Bekeken

Ik ben vandaag in Zwolle ingestapt. Blijkbaar ingecheckt bij andere treinaanbieder. Poortjes naast elkaar! Ik moest nog naar de wc en dat lag er weer buiten station. Dus weer opnieuw ov chip aanbieden. In trein constateerde conductrice dit. Haar gesproken. Ik kon NIET langs klantenservice gaan aangezien er vertraging was. 

 Bij deze verzoek om deze onterechte boete teniet te doen. En mij de prijs voor enkel zwolle -schiphol in rekening te brengen.

Beste antwoord door MoDe

Wanneer je een boete krijgt omdat je niet bij de juiste vervoerder hebt ingecheckt, dan is de boete terecht. Het is vervelend als je dit overkomt, maar je moet zelf zorgen dat je bij de juiste vervoerder bent ingecheckt. Je hebt nu een boete bij de ene vervoerder en een incheck met waarschijnlijk een gemiste uitcheck bij een andere vervoerder. Je kunt het beste met beide vervoerders contact opnemen.

NS klantenservice is telefonisch, via X, Facebook of chat te bereiken.

3 reacties

Vareo
Forum|alt.badge.img
  • Koploper*
  • February 27, 2025

Dat verzoek kunt u aan de klantenservice doen. Wij kunnen niet bij uw gegevens.


MoDe
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • Antwoord
  • February 27, 2025

Wanneer je een boete krijgt omdat je niet bij de juiste vervoerder hebt ingecheckt, dan is de boete terecht. Het is vervelend als je dit overkomt, maar je moet zelf zorgen dat je bij de juiste vervoerder bent ingecheckt. Je hebt nu een boete bij de ene vervoerder en een incheck met waarschijnlijk een gemiste uitcheck bij een andere vervoerder. Je kunt het beste met beide vervoerders contact opnemen.

NS klantenservice is telefonisch, via X, Facebook of chat te bereiken.


  • Koploper****
  • February 27, 2025

Bij deze verzoek om deze onterechte boete teniet te doen. 

Hoezo onterecht???