onterechte gemiste check in/out. | NS Community
beantwoord

onterechte gemiste check in/out.

  • 30 December 2022
  • 4 reacties
  • 198 Bekeken

Beste Klantenservice,

 

Ik heb zeker weten op 7 december uitgecheckt en in gecheckt. Hoe gaan de poortjes anders open.... Toch krijg ik 2x 20 euro in rekening gebracht. Waar kan ik hierover een klacht indienen?

 

Mvg K-L

icon

Beste antwoord door Robert B 30 December 2022, 16:28

Bekijk origineel

4 reacties

Badge +3

Welkom bij de NS Community!

Dat kan zomaar komen als je bij een poortje van een andere vervoerder incheckt. Zie je Reishistorie of het overzicht op https://www.ov-chipkaart.nl/mijn-ov-chip/mijn-ov-reishistorie.htm

Verkeerde in/uitchecks bij andere vervoerders kan je corrigeren via www.uitcheckgemist.nl en die van NS via de Klantenservice of de Mijn NS website.

Reputatie 7
Badge +3

Je kunt telefonisch via Twitter, Facebook of chat contact opnemen met NS klantenservice.

Weet je zeker dat het een gemiste in/uitcheck is? Als je onderweg controle hebt gehad, kan dit ook voor reizen in 1e klas met 2e klas vervoersbewijs of reizen tegen reisrichting zijn.

Reputatie 7
Badge +3

€20 kan niet voor reizen tegen de reisrichting zijn want daarvoor is het correctietarief €50. En voor correctietareiven die je krijgt vanwege een registratie tijdens controle in de trein ontvang je ook een mail. Heb je geen mail over een correctietarief ontvangen, dan zal het zijn door verkeerd of niet in/uitchecken wat te zien moet zijn in je reishistorie. 

Reputatie 7
Badge +3

€20 kan niet voor reizen tegen de reisrichting zijn want daarvoor is het correctietarief €50. En voor correctietareiven die je krijgt vanwege een registratie tijdens controle in de trein ontvang je ook een mail. Heb je geen mail over een correctietarief ontvangen, dan zal het zijn door verkeerd of niet in/uitchecken wat te zien moet zijn in je reishistorie. 

Dank voor de aanvulling/verbetering.

Reageer