Beste Klantenservice,
Ik heb zeker weten op 7 december uitgecheckt en in gecheckt. Hoe gaan de poortjes anders open.... Toch krijg ik 2x 20 euro in rekening gebracht. Waar kan ik hierover een klacht indienen?
Mvg K-L
Beste Klantenservice,
Ik heb zeker weten op 7 december uitgecheckt en in gecheckt. Hoe gaan de poortjes anders open.... Toch krijg ik 2x 20 euro in rekening gebracht. Waar kan ik hierover een klacht indienen?
Mvg K-L
Beste antwoord door Robert B
Welkom bij de NS Community!
Dat kan zomaar komen als je bij een poortje van een andere vervoerder incheckt. Zie je Reishistorie of het overzicht op https://www.ov-chipkaart.nl/mijn-ov-chip/mijn-ov-reishistorie.htm
Verkeerde in/uitchecks bij andere vervoerders kan je corrigeren via www.uitcheckgemist.nl en die van NS via de Klantenservice of de Mijn NS website.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.