Omdat ik jarenlang niet met de trein heb gereisd, ik woon grotendeels in Portugal heb ik een OV jaarkaart aangeschaft. Ook een Flex abonnement. Ik storten € 30,-- op mijn OV jaarkaart en was in de veronderstelling dat dit verrekent zou worden met het maandbedrag. Omdat ik vanaf Utrecht naar Eindhoven de hele treinreis heb moeten staan, ik ben 77 jaar, vond ik dit zo´n slechte service dat ik mijn Flex abonnement heb opgezegd. Tevens heb ik heel veel moeite gedaan om via online ,ook via de NS chat om erachter te komen, of deze verrekening plaats zou vinden? Na lange tijd heb ik dit opgegeven. Via mijn bankrekening werd er een bedrag afgeschreven. Omdat ik nergens via mijn SNS of service het antwoord kon vinden, heb ik dit bedrag terug laten storten. Vermoedelijk onterecht, maar het is een tekortkoming dat ik nergens deze vraag kon stellen, laat staan hierop een correct antwoordt kreeg. Omdat ik momenteel weer in Portugal verblijf kan ik ook niet mijn OV kaart checken. Hopelijk krijg ik antwoord op mijn vraag. Ik ben geen wan betaalster en indien de Flex abonnement los staat van mijn OV kaart, zal ik dit bedrag dat ik de NS schuldig ben, meteen terugstorten.
Groeten Mevr. Yvonne Koster.