beantwoord

Ophalen keuzedag mislukt, gevolg reis op saldo

  • 7 June 2023
  • 3 reacties
  • 115 Bekeken

Op 6 juni  gingen mijn man en ik van  station "t Harde  naar Den Haag Centraal  om het Mauritshuis te bezoeken. Bij  heet ophalen van mijn keuze dag is het niet geoed gegaan en heb ik gereis op saldo, Dat was niet de bedoeling  . want ik heb nog 9 keuzedagen staan!

Bij het uitchecqen van de terugreis  bleek  uit de gegeven van de uitchecqpaal dat ik  saldo te kort kwam.!  V oor de heenreis heb ik € 14,16 betaald en voor de terugreis is er €10 afgeboekt.

Mijn vraag: Ik wil de  keuzedag  toch laten gelden en graag  € 24,16 terugontvangen.

Met een vriendelijke groet, Adrianus01

Moderator edit: Verwijdering persoonlijke gegevens

icon

Beste antwoord door MoDe 7 June 2023, 20:12

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Wat is er niet goed gegaan met de keuzedag? Is deze niet op de kaart gezet? Of checkte je in de spits in? Een keuzedag is geldig bij incheck in de daluren. Hoelaat heb je op de heenweg ingecheckt en hoelaat op de terugweg?

Achteraf een keuzedag inzetten is niet mogelijk. Als het fout gegaan is door iets van NS zou je telefonisch, via Twitter, Facebook of chat contact kunnen opnemen met NS klantenservice. Wij kunnen hier bij deze reizigers-helpen-reizigerscommunity niet bij klantgegevens en niet mee kijken wat er fout gegaan is.

Nb. Jouw adresgegevens staan openbaar. Deze kun je binnen 1 uur zelf verwijderen via de 3 puntjes rechtsonder.

Goedemorgen,

ophalen laatste keuzedag mislukte op Geleen Lutterade.

Op saldo naar Sittard.

Hier helemaal geen vermelding op scherm over ophalen keuzedag?

Dus weer op saldo vandaag?

Dat is niet de bedoeling! 
Op en neer naar Amsterdam = €€€

Wat doe ik fout? Of wat is er aan de hand?

wim martens

Reputatie 7
Badge +3

Goedemorgen,

ophalen laatste keuzedag mislukte op Geleen Lutterade.

Op saldo naar Sittard.

Hier helemaal geen vermelding op scherm over ophalen keuzedag?

Dus weer op saldo vandaag?

Dat is niet de bedoeling! 
Op en neer naar Amsterdam = €€€

Wat doe ik fout? Of wat is er aan de hand?

wim martens

Stond er geen keuzedag klaar op de automaat? In mijnNS kun je zien hoeveel keuzedagen je nog hebt en welke klaargezet zijn om op te halen.

Wij kunnen hier bij deze reizigers-helpen-reizigerscommunity niet bij klantgegevens. Je zult telefonisch, via chat, X of Facebook contact moeten opnemen met NS klantenservice.

Reageer