Skip to main content

Waarom kun je geen oude treinkaarten uit "mijn NS”verwijderen?

 

 

IK krijg elke keer een foutmelding als mijn oude kaarten uit het systeem wil verwijderen.

Ik ga naar producten: kaart verwijderen. En dan : systeem fout. Probeer het later opnieuw.

Nou…...ik ben al 3 maand bezig :-(

Hoi Astrid16! 
Wat vreemd dat dit niet lukt. Ik heb het even geprobeerd, maar bij de verlopen tickets zou het geen probleem moeten zijn om deze te verwijderen uit jouw account. Heb je al geprobeerd om uit te loggen en opnieuw in te loggen? Of de app te verwijderen en opnieuw te installeren?


Vermoedelijk bedoelt Astrid oude en verlopen chipkaarten-en ik meen dat die nog zo lang op mijnNS blijven staan totdat ook de laatste gedane rit ermee uit het systeem is verdwenen (na 1,5 jr?). Dit ivm met mogelijke claims, noodzaak tot aantonen van reizen edm. Maar alleen zijzelf kan dat bevestigen/ontkennen, en lang niet iedereen zal ook die behoefte gevoelen dat zo lang te willen kunnen inzien


Reageer