Skip to main content
Antwoord

ov

  • September 1, 2021
  • 5 reacties
  • 171 Bekeken

Ik heb net mijn ov chipkaart binnen en ik heb al paar keer geprobeerd te koppelen met ns app maar het werkt niet.

Beste antwoord door Mark NS

Hoi Ayman99, welkom op de NS Community. 

Waar loop je precies tegenaan bij het koppelen? Er waren vanmiddag wat problemen met de app en met Mijn NS, maar inmiddels moet dat weer functioneren inclusief het koppelen van een OV-chipkaart. 

5 reacties

Mark NS
  • Oud moderator
  • Antwoord
  • September 1, 2021

Hoi Ayman99, welkom op de NS Community. 

Waar loop je precies tegenaan bij het koppelen? Er waren vanmiddag wat problemen met de app en met Mijn NS, maar inmiddels moet dat weer functioneren inclusief het koppelen van een OV-chipkaart. 


  • Op het juiste spoor
  • July 18, 2022

hi i have lost my ov and i never linked it so i do not know my expiry date. is it possible for someone to check it? Thank you :))


ICMmetje
  • Reisleider**
  • July 18, 2022

hi i have lost my ov and i never linked it so i do not know my expiry date. is it possible for someone to check it? Thank you :))

The community is a place where other travellers can answer your questions, but we cannot look into such details. For that, you'd have to contact the customer service by chat or phone (+31307515155). You can find these options here.


  • Op het juiste spoor
  • July 29, 2022

Ik heb een Belgische kaart.  Ik wil me abonneren.  Kunt u helpen?


Erryt NS
Moderator
  • Moderator
  • July 29, 2022

Wat bedoel je precies met een Belgische kaart? Als je een persoonlijke OV-chipkaart hebt kan je via onze klantenservice een abonnement bestellen als het niet lukt online.