Ik heb een kaart aangevraagd en het abonnement 8 dagen geleden betaald، en ik wil wanneer de kaart op mijn adres zal aankomen
Bladzijde 1 / 1
Dat zult u aan de klantenservice moeten vragen.
030 7515155 is het nummer. Chat kan ook, en is doorgaans sneller: Klantenservice. Uw kaart had er al moeten zijn.
Had er al moeten zijn-5 werkdagen is de norm. MAAR er zijn de laatste week wel wat meer meldingen van te laat of nog niet ontvangen. Als je ook een betaald ABO erop had besteld, dan is er een regeling dat je daardoor gemaakte reiskosten kan terugkrijgen. Ik betwijfel sterk of die service je kan zeggen waar die kaart zich nu bevindt. In de krant stonden overigens ook van de week nogal wat artikels over post die al weken in sommige wijken niet bezorgd was
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.