mijn ov-chipkaart is niet op mijn adres aangekomen en ik heb betaald voor een speciaal ticketabonnement dat ik niet heb kunnen gebruiken... hoe kan ik een nieuwe aanvragen?
Goedemiddag Mcoronato en welkom bij de NS Community!
Vervelend om te lezen dat je jouw kaart niet hebt ontvangen. Voor een nieuwe kaart kun je terecht bij de OV-Chipkaart. Via deze pagina kun je een vervangende kaart aanvragen of je kunt hun contactinformatie hier vinden.
Ik zou echter willen adviseren om eerst met onze Klantenservice contact op te nemen. Mijn collega's kunnen namelijk kijken of er al een kaart is aangemaakt, kunnen je het kaartnummer en de vervaldatum geven als dat het geval is en kunnen je ook eventueel helpen aan alternatieve vervoerbewijzen zodat je wel gebruik kunt maken van de korting waar je voor hebt betaald.
Het is overal wel druk momenteel, maar Chat en telefonie hebben de kortste wachttijd.
Ik zie de afgelopen weken vaker berichten van nieuwe kaarten die nog niet of te laat zijn ontvangen. Weet jij of er bij OV-chipkaart.nl een achterstand is
Ik denk het wel, maar we hebben er geen bericht over gehad. Op we website van OV-chipkaart staat ook nog 6 werkdagen, maar ze krijgen inderdaad elk jaar rond deze periode veel aanvragen voor persoonlijke kaarten.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.