IK HEB EEN OV-CHIPKAART, WILDE ERMEE REIZEN EN KWAM ERACHTER DAT DAT NIET KON OMDAT DE KAART GELDIG WAS TOT 23-1-2023. WAAROM HEB IK DAARVAN GEEN BERICHT ONTVANGEN? iK STOND OP HET STATION INEENS VOOR EEN VOLDONGEN FEIT EN MISTE DAARDOOR OOK NOG EENS DE TREIN DIE IK WILDE NEMEN.
Antwoord
OV-chipkaart
Beste antwoord door Tochjo
Als u een NS-abonnement hebt, dan hoort u automatisch een nieuwe OV-chipkaart te ontvangen als uw kaart verloopt. Helaas gaat er in dat proces regelmatig iets mis en dan krijgt u geen nieuwe kaart. Als daarnaast uw gegevens niet bekend zijn bij de klantenservice OV-chipkaart, dan krijgt u zelfs geen bericht dat uw kaart verloopt.
Als u een NS-abonnement hebt, dan kunt u zelf uw kaart vernieuwen via www.ov-chipkaart.nl en de kosten daarvoor terugvragen bij de klantenservice. U gaat nu geen nieuwe kaart meer krijgen van NS.
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.