Ik heb een NS flex altijd voordeel kaart. Maar elke keer als ik in de tram zit dan krijg ik bij inchecken melding van onvoldoende saldo betaald anders . Ik heb met de flex abonnement een op rekening reizen abonnement.
weet u wat er aan de hand is ? groetjes Sharita
Beste antwoord door mrfreeze
Hoi Shar08,
Dat klinkt alsof Flex niet geactiveerd is voor bus, tram en metro. Dat kan namelijk apart aan en uit gezet worden. Helaas niet door jezelf. Je kunt het beste rechtstreeks contact opnemen met de klanteNService per telefoon (030-7515155), chat, Facebook of X/Twitter. Zij kunnen dit als het goed is voor je aanzetten.
Dat klinkt alsof Flex niet geactiveerd is voor bus, tram en metro. Dat kan namelijk apart aan en uit gezet worden. Helaas niet door jezelf. Je kunt het beste rechtstreeks contact opnemen met de klanteNService per telefoon (030-7515155), chat, Facebook of X/Twitter. Zij kunnen dit als het goed is voor je aanzetten.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.