Ik heb een nieuwe OV chipkaart aangevraagd maar hij is nog niet binnen. 5 mei verloopt m’n huidige ov chipkaart
Goedenavond ErwinA, Welkom op de NS Community!
Ik wil je vragen om contact op te nemen met de klantenservice van OV-chipkaart over de status van jouw OV-chipkaart. Contact - OV-Chipkaart.nl.
Er wordt morgen (zaterdag) nog post bezorgd, dus wie weet…
Je zou nog kunnen kijken in de PostNL app of er iets onderweg is. De laatste tijd zie ik (te) vaak poststukken die op datum X ‘bezorgd gaan worden’ maar er gerust een dag of drie langer over doen… https://x.com/oldschoolrobert/status/1783933878337507707
Anders wordt het dinsdag (als er al iets onderweg is), in dat geval zie https://www.ns.nl/klantenservice/geld-terug/geld-terug-bij-vergeten-abonnement.html om tussentijdse reizen te declareren, of neem contact op met de Klantenservice voor couponcodes.
Tip: reis met je bankpas of losse kaartjes uit een automaat en niet met e-tickets.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.