Skip to main content
beantwoord

ov chipkaart

  • May 3, 2024
  • 2 reacties
  • 52 Bekeken

Ik heb een nieuwe OV chipkaart aangevraagd maar hij is nog niet binnen. 5 mei verloopt m’n huidige ov chipkaart 

Beste antwoord door Melissa NS

Goedenavond ErwinA, Welkom op de NS Community!

Ik wil je vragen om contact op te nemen met de klantenservice van OV-chipkaart over de status van jouw OV-chipkaart. Contact - OV-Chipkaart.nl.

2 reacties

Melissa NS
Moderator
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • May 3, 2024

Goedenavond ErwinA, Welkom op de NS Community!

Ik wil je vragen om contact op te nemen met de klantenservice van OV-chipkaart over de status van jouw OV-chipkaart. Contact - OV-Chipkaart.nl.


Robert B
Forum|alt.badge.img+4
  • May 3, 2024

Er wordt morgen (zaterdag) nog post bezorgd, dus wie weet…

Je zou nog kunnen kijken in de PostNL app of er iets onderweg is. De laatste tijd zie ik (te) vaak poststukken die op datum X ‘bezorgd gaan worden’ maar er gerust een dag of drie langer over doen… https://x.com/oldschoolrobert/status/1783933878337507707

Anders wordt het dinsdag (als er al iets onderweg is), in dat geval zie https://www.ns.nl/klantenservice/geld-terug/geld-terug-bij-vergeten-abonnement.html om tussentijdse reizen te declareren, of neem contact op met de Klantenservice voor couponcodes.

Tip: reis met je bankpas of losse kaartjes uit een automaat en niet met e-tickets.