beantwoord

ov chipkaart app?

  • 4 December 2021
  • 4 reacties
  • 487 Bekeken

Is er al bekend wanneer de nieuwe app beschikbaar komt? Want als ik nu mijn saldo wilt weten van me ov chipkaart. Moet ik elke keer naar de supermarkt. Of ik moet elke keer kijken via de website en dan vind ik best wel vervelend aan de ene kant. 

icon

Beste antwoord door Tochjo 4 December 2021, 08:08

Bekijk origineel

4 reacties

Badge +3

Op deze pagina staat begin volgend jaar.

Geweldige een bericht zonder datum vermelding en dan een planning afgeven als begin volgend jaar.  Kan eeuwig zo blijven staan :)

Is er al bekend wanneer de nieuwe app beschikbaar komt? Want als ik nu mijn saldo wilt weten van me ov chipkaart. Moet ik elke keer naar de supermarkt. Of ik moet elke keer kijken via de website en dan vind ik best wel vervelend aan de ene kant. 

thankyou

Badge +3

De NS app geeft ook het saldo van een kaart weer, maar dat is helaas het saldo na de laatste handeling bij NS (in/uit/opladen bij NS automaat) dus klopt vaak niet.

Met een Mijn OV-chip account en een linkje daarheen op het startscherm van je telefoon werkt het ook prima. De app van OV-chipkaart was al erg verouderd en werkte op nieuwere telefoons ook niet lekker (qua schermweergave).

De nieuwe app zal wel gericht zijn op zaken zoals ov-pay.

Reageer