.A.ABULAITI Ik heb besteld in 2022-05-23 Product NS is nog steeds niet aangekomen
Goedemorgen A.ABULAITI en welkom op de NS Community!
Wat jammer om te lezen dat je nog steeds je product niet hebt ontvangen. Normaal gesproken raad ik je aan contact op te nemen met de klantenservice om met je mee te kijken, maar wij ervaren op dit moment een storing. Ik wil je vragen om op een later moment deze week even contact met ze op te nemen.
Persoonlijke OV - chipkaart besteld op 23 augustus en nog steeds niet ontvangen!!! Erg lastig om hier als ernstig slechthorende een formulier voor te vinden. ( Ben het NGT niet machtig en weet niet hoe een teksttelefoon werkt).
Goedemiddag IngridEIM. Je kunt hiervoor het beste contact op nemen met onze klantenservice via Social Media of Chat. Mijn collega's kunnen dan mee kijken met de situatie. Contactopties daarvan vind je hier.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.