beantwoord

ov chipkaart gebruikt samen met treinkaartje

  • 24 June 2022
  • 2 reacties
  • 44 Bekeken

Ik heb vandaag en gisteren een ticket aangekocht nu zie ik dat ik per ongeluk mijn ov chip kaart heb gebruikt om in te checken en mijn kaartje om uit te checken.

iemand die weet dat ik nu kan doen?

 

icon

Beste antwoord door Tochjo 24 June 2022, 11:21

Bekijk origineel

2 reacties

Badge +3

U kunt het beste even rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice om de situatie uit te leggen en het te veel betaalde bedrag terug te vragen. Dat kan telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.

Reputatie 7
Badge +4

Neem even contact op met Klantenservice. Hou wel de gegevens bij de hand.

Reageer