beantwoord

ov chipkaart met ns flex

  • 18 August 2023
  • 2 reacties
  • 41 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 0 reacties

Hallo medewerker, 

 

Vorige week een ov chipkaart met ns flex aangevraagd. Ik heb tevens een nieuwe ov chipkaart aangevraagd. Is het nu zo dat ik 1 abonnement teveel heb aangevraagd? Ik heb 2 identieke passen ontvangen. 

Kaartnr. 3528 ************* en

Kaartnr. 3528 *************

 

Mocht ik met 1 kaart kunnen reizen met korting, kunt u mijn ene kaart dan annuleren?

Ingangsdatum is 22.08.a.s.

 

Graag hoor ik even van u, gr, KE Nauta,

e-mail: *******@gmail.com

icon

Beste antwoord door Tochjo 18 August 2023, 16:57

Bekijk origineel

2 reacties

Badge +3

Deze community is bedoeld om reizigers door andere reizigers te laten helpen. Wij hebben geen toegang tot klantgegevens en kunnen u dus niet helpen met uw vraag.

U moet rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice om met een medewerker van NS te spreken. Dat kan telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op X (voorheen Twitter) of Facebook.

Reputatie 7
Badge +3

Is die andere nieuwe OV-chipkaart aangevraagd op de site OV-chipkaart.nl? Dan staat daar geen abonnement op en is het een kaart waar je saldo op moet laden om te kunnen reizen. Met daarnaast een kaart waarop een flex abonnement staat is die andere kaart dus niet nodig, maar het is ook weer niet nodig om deze kaart te beëindigen, je zou deze als reserve kunnen bewaren in het geval er iets is met de kaart met Flex abonnement. Ik zou wel even goed kijken welke kaart met Flex abonnement is en welke zonder, al merkt je dat snel genoeg wanneer je wilt inchecken. 

Reageer