beantwoord

OV chipkaart niet ontvangen. Waar kan ik dat melden?

  • 17 September 2023
  • 3 reacties
  • 82 Bekeken

Ik heb flex aangevraagd.Foto geupload en OV chipkaart. Dit was medio augustus. Nu, 17 september nog steeds niets. Waar kan ik terecht?

icon

Beste antwoord door Tomas NS 17 September 2023, 13:04

Bekijk origineel

3 reacties

Hoi Bas, wat spijtig om dat te lezen. Ik adviseer je om even contact op te nemen met onze klantenservice, zij zijn het best in staat om de voor jou van toepassing zijnde vervolgstappen toe te lichten.

Dank je wel voor uw reactie. Ik had daar gekeken, echter i vond op.de klantenservice-omgeving geen geschikte ingang. Vandaar de post in de community 

 

 

Reputatie 7
Badge +3

Dank je wel voor uw reactie. Ik had daar gekeken, echter i vond op.de klantenservice-omgeving geen geschikte ingang. Vandaar de post in de community 

 

 

Wij kunnen hier op deze reizigers-helpen-reizigerscommunity niet bij klantgegevens,  je zult toch moeten bellen, chatten of via X (DM) en Facebook (PB) contact moeten opnemen met NS klantenservice.

Reageer