Ik heb flex aangevraagd.Foto geupload en OV chipkaart. Dit was medio augustus. Nu, 17 september nog steeds niets. Waar kan ik terecht?
Hoi Bas, wat spijtig om dat te lezen. Ik adviseer je om even contact op te nemen met onze klantenservice, zij zijn het best in staat om de voor jou van toepassing zijnde vervolgstappen toe te lichten.
Dank je wel voor uw reactie. Ik had daar gekeken, echter i vond op.de klantenservice-omgeving geen geschikte ingang. Vandaar de post in de community
Dank je wel voor uw reactie. Ik had daar gekeken, echter i vond op.de klantenservice-omgeving geen geschikte ingang. Vandaar de post in de community
Wij kunnen hier op deze reizigers-helpen-reizigerscommunity niet bij klantgegevens, je zult toch moeten bellen, chatten of via X (DM) en Facebook (PB) contact moeten opnemen met NS klantenservice.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.